Ticketsysteem

Bij een transparante dienstverlening hoort heldere communicatie. IT Synergy doet dat onder andere met een online ticketsysteem dat we zelf hebben ontwikkeld.

Ticketsysteem voor klanten

Samen met Divato IT heeft IT Synergy een online ticketsysteem ontwikkeld waarop onze klanten kunnen inloggen om een probleem aan te melden. Dat kan variëren van het verhuizen van een domeinnaam tot het repareren van trage hardware, en van het oplossen van een bug in Outlook tot het verhelpen van een printerstoring. Nadat het probleem is aangemeld, kunnen klanten de status van het probleem checken in het systeem. Daarnaast kunnen ze er wachtwoorden inzien en zelfs alle openstaande facturen bekijken en/of betalen via iDeal. Betalen middels een automatische incasso of bankoverschrijving kan natuurlijk ook.

Afhandeling van de tickets

Als het IT-probleem is opgelost, worden de tickets niet direct gefactureerd, maar verzameld op een maandelijkse nota. Bij ieder probleem registreren we in tijdseenheden van vijftien minuten wat we hebben gedaan om het probleem op te lossen. Als we het probleem op locatie moeten oplossen, registreren we daarvoor minimaal zestig minuten. Elke medewerker van IT Synergy heeft eigen inloggegevens waarmee zijn of haar openstaande tickets kunnen worden bekeken en opgevolgd, dus als klant kun je zelfs zien wíé het probleem heeft opgelost. Hem of haar een bedankje sturen mag natuurlijk altijd!

Wil je meer weten over de mogelijkheden die ons systeem jouw bedrijf biedt? Of heb je zelf een IT-bedrijf en wil je ons ticketsysteem intern gaan gebruiken? We denken graag met je mee, dus neem vooral contact met ons op!