Telefonie

Steeds meer bedrijven zien in hoeveel impact bereikbaarheid heeft. Niet alleen online, per mail of social media, maar ook – of misschien wel juist – telefonisch. Persoonlijk contact is belangrijker dan ooit. Met onze oplossingen voor telefonie helpen we je daarmee een heel eind op weg.

Telefonie anno nu

Telefonie gaat tegenwoordig vaak via VoIP. Dat staat voor ‘Voice over IP’: spraak over een IP-verbinding, in de meeste gevallen het internet. De voordelen van deze manier van bellen liegen er niet om. Je kunt altijd en overal je vaste lijn aannemen, ontvangt voicemails direct in je e-mail en kunt in elke regio een regionaal nummer bestellen. Daarnaast is je vaste toestel gekoppeld aan je mobiel en druk je de belkosten aanzienlijk, al helemaal als je naar het buitenland belt. En alsof dat nog niet genoeg is, kun je ook nog kiezen voor talloze extra’s. Denk bijvoorbeeld aan een keuzemenu, een wachtrij, receptiesoftware, een Outlook-toolbar en een iPhone-applicatie.

Maatwerk

Bij IT Synergy werken we met telefooncentrales die zijn uit te breiden per gebruiker en die met allerlei opties kunnen worden aangevuld. Dat doen we op basis van een belplan, dat we samen met jou opstellen. We leveren de centrale altijd over een (bestaande) internetverbinding, dus het enige wat je nodig hebt om te kunnen bellen is een internetverbinding en een geschikt telefoontoestel. Heb je geen toestel? Ook dat kunnen we natuurlijk voor je verzorgen. Je kunt bij ons kiezen uit verschillende telefoons, zowel vast als draadloos, plus bijbehorende headsets. Onze diensten factureren we voor een vast bedrag per toestel per maand.

Dienstverlening
  • Configuratie telefooncentrale (eenmalig)
  • Installatie op locatie
  • Wijziging telefooncentrale (incidenteel)
  • Import telefoonnummers

Abonnementen
  • Telefoonnummers (los of per set)
  • Toestelgebruiker XS (minder dan 10 toestellen)
  • Toestelgebruiker XL (meer dan 10 toestellen)
Hardware
  • Simpel telefoontoestel
  • Uitgebreid telefoontoestel
  • Headsets