Proactief systeembeheer

Bij IT Synergy kun je kiezen voor systeembeheer op een manier die bij jou past. Als je gaat voor proactief systeembeheer, monitoren we 24/7 al je fysieke en virtuele servers, werkstations, netwerkapparatuur, printers en back-ups. Zien we een potentieel probleem? Dan lossen we het op. 

Start met een IT-scan

Als IT Synergy jouw systeembeheer gaat verzorgen, plannen we eerst een ochtend in om je huidige infrastructuur te inventariseren. Op die manier kunnen we later snel schakelen bij een storing. Komen we tijdens die inventarisatie zaken tegen die we direct kunnen oplossen? Dan doen we dat uiteraard. Andere problemen melden we aan in ons ticketsysteem – waar je zelf ook een inlog voor krijgt – en pakken we zo snel mogelijk op.

Virusscan en kwartaalbeheer

Anders dan bij het reactieve systeembeheer, leveren we bij ons proactieve systeembeheer de virusscanner mee. Verder bekijken we via onze tools ook de performance van de hardware en kunnen we onderhoud plannen. Wel raden we je nog steeds aan om daarnaast een vaste afspraak voor kwartaalbeheer op locatie te maken, om ervoor te zorgen dat je niet voor verrassingen komt te staan. Dan is de basis goed verzorgd.

Proactief systeembeheer

Heb je een vraag? Bel ons dan vooral. Een simpel telefonisch advies belasten we echt niet door. Adviezen waar we zaken voor moeten uitzoeken en handelingen voor moeten verrichten, berekenen we door per kwartier tegen het bijbehorende tarief. Onze eerstelijns servicedesk is op werkdagen telefonisch en per mail bereikbaar vanaf 08.00 uur tot 17.30 uur en wordt bemand door zes medewerkers. Zij kunnen je als het nodig is doorverwijzen naar een van onze vier tweedelijns supportmedewerkers. Storingen binnen proactief beheer nemen we tijdens kantooruren binnen acht uur in behandeling. Wil je sneller geholpen worden? Dan kun je switchen naar fully managed systeembeheer.

Dienstverlening

Hardware & software
  • Computers
  • Programma’s
  • Servers
  • Routers
  • Switches