Fully managed systeembeheer

Bij IT Synergy kun je kiezen voor systeembeheer op een manier die bij jou past. Heb je behoefte aan betrouwbaarheid, of heb je vanwege compliance regelmatig rapportages nodig? Dan past ons fully managed systeembeheer het beste bij jou. Voor IT-omgevingen die bestaan uit tien of meer werkplekken is deze vorm van dienstverlening ideaal.

Vast tarief per werkplek

De kosten voor regulier beheer vervallen volledig binnen de fully managed dienstverlening. In plaats daarvan betaal je een vast tarief per werkplek per maand. Wat je daarvoor krijgt? 24/7 monitoring op alle fysieke en virtuele servers, werkstations, netwerkapparatuur, printers en back-ups. Daarnaast zorgen we voor goede antivirussoftware en de installatie en configuratie van veiligheidscertificaten. Al het beheer op afstand is inbegrepen bij deze vorm van dienstverlening (met uitzondering van projectmatige aanpassingen, VoIP-beheer en hostingoplossingen, remote support van meer dan vier uur achter elkaar, applicatie-inhoudelijke support buiten Office om, thuiswerkplekken en Bring Your Own Device (BYOD)).

Start met een IT-scan

Als IT Synergy jouw systeembeheer gaat verzorgen, plannen we eerst een ochtend in om je huidige infrastructuur te inventariseren. Op die manier kunnen we later snel schakelen bij een storing. Komen we tijdens die inventarisatie zaken tegen die we direct kunnen oplossen? Dan doen we dat uiteraard. Andere problemen melden we aan in ons ticketsysteem – waar je zelf ook een inlog voor krijgt – en pakken we zo snel mogelijk op.

Fully managed systeembeheer

Heb je een vraag? Bel ons dan vooral. Onze eerstelijns servicedesk is op werkdagen telefonisch en per mail bereikbaar vanaf 08.00 uur tot 17.30 uur en wordt bemand door zes medewerkers. Zij kunnen je als het nodig is doorverwijzen naar een van onze vier tweedelijns supportmedewerkers. Meldingen binnen een fully managed dienstverlening pakken we tijdens kantooruren binnen vier uur op, tenzij we betere reactietijden hebben afgesproken. We geven storingen binnen fully managed beheer voorrang op storingen binnen proactief en reactief beheer.

Dienstverlening

Hardware & software
  • Computers
  • Programma’s
  • Servers
  • Routers
  • Switches