Monitoring

Loop je in je organisatie vaak tegen IT-gerelateerde problemen aan en zou je daar graag iets aan doen? Vind je het een fijn idee om een deskundige externe partij te betrekken bij je systeembeheer? En voorkom je problemen liever dan dat je ze geneest? Dan ben je bij ons aan het juiste adres, want met onze monitoring-diensten zorgen we ervoor dat alle technische en IT-problemen in de kiem worden gesmoord.

Monitoring = controle

Monitoring is eigenlijk niet meer dan een ander woord voor ‘controle’. Neem je onze monitoringdiensten af, dan controleren wij dus je systemen op technische mankementen en mogelijke storingen. We bieden monitoring aan als losse dienst, bijvoorbeeld voor je website of je complete netwerk, maar je kunt er ook voor kiezen om een systeembeheerabonnement bij ons af te sluiten. In dat geval kies je voor een van onze twee uitgebreidere pakketten: proactief systeembeheer of fully managed systeembeheer.

Proactief systeembeheer

Binnen ons proactieve systeembeheer monitoren we 24/7 al je fysieke en virtuele servers, werkstations, netwerkapparatuur, printers en back-ups. Zien we een (potentieel) probleem? Dan lossen we het op. Bij deze vorm van dienstverlening leveren we een virusscanner mee. Verder bekijken we via onze tools ook de performance van de hardware en kunnen we onderhoud plannen als dat nodig is. De dienstverlening die door ons of door onze tool wordt uitgevoerd, wordt achteraf per kwartier doorbelast.

Fully managed systeembeheer

Ons fully managed systeembeheer, ideaal voor bedrijven met meer dan tien werkplekken, omvat dezelfde monitoring als het proactieve systeembeheer, met als verschil dat we alles vanuit onszelf voor je regelen voor een vaste prijs per werkplek per maand. Binnen het fully managed systeembeheer weet je dus precies waar je aan toe bent en kom je niet voor verrassingen te staan.

Dienstverlening